Հաճախակի պատահում է, երբ Hi-Line բաժանորդների կապն անհետանում է: Նրանք զանգահարում են սպասարկման կենտրոն, միանում օպերատորին և... ամեն անգամ լսում հայտնի դարձած խոսքը՝ «անջատե՛ք-միացրեք մոդեմը 10 րոպեյով»: Այժմ ցույց կտամ այն տարբերակը, որին դիմում եմ ես, երբ իմ ինտերնետը հանկարծակի անհետանում է (դեպքերի 89,534%-ում աշխատում է): Քայլերը կբացատրեմ իմ ZTE ZXV10 W300 Wi-Fi մոդեմի հիման վրա,: Մնացած մոդեմները նմանապես են աշխատում:
Այսպես՝
1. Մտնում ենք համակարգչի դիտարկիչը և հասցեյի դաշտում գրում՝ 192.168.1.1: Բացված պատուհանում գրում եք Ձեր մուտքանունն ու գաղտնաբառը (հիմնականում դրանք երկուսն էլ admin-են): Այնուհետև սեղմում եք Login
2. Այնուհետև սեղմում եք Wizard և բոլոր մնացած քայլերում սեղմում եք Next, մինչև որ այն վերափոխվի Submit-ի
3. Սեղմում եք Submit և սպասում, մինչև որ հայտնվեն հետևյալ գրությունները:
Եթե 2 նշումներն էլ ցույց են տալիս Connceted, նշանակում է Ձեր ինտերնետը միացավ:
Եթե վերևի գրվածը ցույց է տալիս Disconnected, նշանակում է խնդիր կա DSL-ի հետ, այսինքն Ձեր հեռախոսային գծի: Եթե ներքևի գրվածը ցույց է տալիս Disconnected, նշանակում է խնդիրը ինտերնետային միացման հետ է և կարող եք կրկին փորձել :)
Հ.Գ. Այս մեթոդը գործում է միայն, երբ ինտերնետը անջատվել է տեխնիկական խնդրի պատճառով և չի միացել: Եթե դուք չեք վճարել Ձեր ինտերնետի գումարը, կամ խնդիրն այլ է, այս մեթոդը չի օգնի:
Աղբյուրը Հակոբ Ավետիսյան
|